- Bvc te och ont i ett öra




-  I går efter att jag hade städat låg jag bara myste med lill flickan  medans dom stora var ute lekte i snön pch pysslade inne sen
Helt knäckt i kroppen !!!!
Buuut heeeey i be back on track.

 Hade tid i dag til BVC en läkare som skulle kolla Bambis hud efter att vi fått den nya salvan
Såg bra ut vilket känns bra :=)
Nobody puts baby in corner.

Väntar nu på min nya kamera sladd från clas olhson hoppas att den skickas i dag :0)
Fan handikappad vara utan sladd jue ;).

Har bäljt i mig massa gott the i dag :0) med min mini följeslagare Madicken.
Jummie jummie.



Nu ska jag på affären med små trollen handla massa frukt och krya på sig saker.


Kääärlek Mamma Jessica

ps det värker i mitt ena öra ?
Gud trolla bort det är du snäll :0)

Kommentarer
Postat av: Görel

Krya på dig, vännen!

Kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Tackar tackar känns bättre bara örat som värker lite :=)

2008-11-17 @ 16:23:32
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback