- Det som gömms i snö kommer upp i tö



- Fattar ine hur mycket bra saker det kan gömma sig i ett litet förråd egentligen ;)
Hittade ju hur mycket som helst då jag rensa.
Bla min gråa  g ut med hund jacka everest,
En vinterjacka och ett par stövlar syster yster ska få.
Massa kläder till Bambi.

Och den här fina pärl väskan som agerer hålla reda på Bambis alla vinter tosser ;)
Hängde den snyggt på elementet i hallen  ( Vatten burna element det bästa )
Blir som en liten snygg inrednings detalj jue ;)

Tummen upp för att rensa i förråd.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Löfholm

Ja, jag tycker att det är kul att man hittar en massa bortglömda saker när man rensar! Det är som när man julpyntar också, och har köpt lite nytt pynt förra året på rean, eller lite sent. Då har jag glömt bort att jag har det pyntet, och blir överlycklig när jag packar upp det! Det är lite som små julklappar ;-)

Kram cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback