- Det var då



- Bambi en  vecka.

Nu Bambi snart ett år.

Du mitt vackra barn som jag ömt håller i min famn pussar på din panna.
Du mitt vackra barn som jag ska älska då nu för alltid.
Vi tillsammans starkare än alla andra.

Du min fina dotter min prinsessa min ögonsten mitt blod .

Ett år har snart gått jag har fått äran att vara med dig  varje dag varje minut varje sekund.
Matat dig bytt blöja klätt på dig gosat med dig sovit med dig ammat dig.
Sett dig växa utvecklas.

Varje dag är en ny dag full av nya möjligheter tillsammans med dig mitt vackra barn.

Kärlek tar  aldrig slut.

Till min dotter Bambi Retro Princess. En ängel som landade hos oss och beslutade för att stanna och växa till en vacker prinsessa.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja du hade turen att hon stannade kvar hos dig. Och Madicken och Kenny också! Varje barn är ett mirakel. Min vän hade tyvärr inte samma tur, förlorade sina två tvillingflickor (www.mammamelissa.blogg.se). Man måste ta vara på varje sekund med alla nära och kära!!!

2008-11-17 @ 09:50:57
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback