- Ett mjukt plysch paket har anlänt

Sobea

- I veckan hade vi äran att få mottaga  ett mjukt paket från märket www.sobea.se



 En underbart set i rött plysch till Bambi
Byxan även kallad lekbyxa ( minns ni att jag bloggade om den för en vecka sen typ  ?)
lek / kryp byxa med  förstörkta knän.
Opps dessa råkade visst bli ett av våra favvo plagg.
Älskar modellen med mudd nertill och upptill helt underbara.

 Tro ni inte att jag fick lyxen att få en snygg lyxig plysch dress ?
Jajjemensan dock  är tröjan ej med på bild ;) den var i tvätten :0) hooo hoo .




Funktionen i  sobea är mycket viktigt.
Bakom märket SOBEA står mamman Beatrice sjöberg.

Jag älskar  min mys dress
sköna muddar som gör dom perfekta att även användas då man väntar barn ;)

Helt klart favvoplagg i garderoben ;).

Vill nu spana in deras kläder / beställa spana in www.sobea.se


Tusen tack för ett underbart mjukr plysch paket tackar vi er .

Mvh Mamma Jessica och gå busen Bambi

Kommentarer
Postat av: Malla

mysibrallan eller vad? Duktigt snygga!!! Har du sett dom turkosa kanelbullekläderna??? Dom är ju sååå söta. Dom önskar sig JOline av tomten.... Go Sant!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malla : Ja dom är riktigt softa att mysa omkirng i :0)

kanelbulle kläderna är verkligen underbara :0)

dom har en filt oxå ;)



Ha en super fin dag

2008-11-25 @ 13:31:32
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: kARIN

SHIT VILKA SCHYSSTA! Blev riktigt sugen på ett par jag med, synd att jag inte klär i rött bara :(

2008-11-25 @ 19:21:38
URL: http://softness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback