- Far jag kan inte få upp min kokosnöt inte ens med hammare och spik





-    Smörja smörja smörja är en gyllene regel efter bad som dusch,
men ville både vara ren och lukta gott.

Silky smooth Skin Kit Gift Set från Greenland innehåller body butter, handkräm och lip balm, alla i samma härliga doft som matchar varandra. Dessa set finns tillgängliga i papaya, passionsfrukt, mango eller kokosnöt.


 I setet finns handkräm lip balm body butter
Perfekt att kanske ge bort till en kompis man tycker extra mycket om.

Kostar 195 kr på eleven.se
Finns även andra dofter ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej du har blivit utmanad av miG! :D

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lisa najs jag får väl kolla då ;)

2008-11-07 @ 20:54:24
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback