- Färska ekologiska dadlar och ägg levererat hem till dörren




-  Hallå  nu har vi vart på affären 2 ggr om för att få med allt ;)
hade med mig BAMBI och vagnen första gången då gjorde vi även ett stopp på loppisen ;).
Andra vändan gick jag med kenny och Bambi och vagnen så nu har vi en massa gottigheter hemma :)
Bla färska ekologiska dadlar som jag ska mumsa på i kväll till alla bra tv programm.

 Har fyllt frysen med massa god mat då dom hade massa bra priser på affären :)
Kylen är fylld med diverse gottigheter så ikväll blir det smoothie :=)

Har inte ätit nåt i dag förutom druckit the och ätit clementiner  och ätit lite nötter.

Men ska göra skagen röra baugett macker sen och mumsa på och läsa nya sofies mode.


Fick hem ett paket med  snacka om LYX paket
lovar att bilder kommer sen måste dock knäppa med mobilen då sladden ännu ej kommit till min kamera ;).

Kenny gick direkt hem till en kompis i dag valde han natur godis  att smaska på
det var vit choklad dragerade nötter och  torkade jordgubbar :=)

Bambi åt nyss en hel banan  och en portion havre gröt med djungeldessert till ;).



 Senare i kväll ska jag även smaska på grilljerad skinka med senap på :=)
snacka om juuuul feeling ;).
Älskar julskinkan :0).


Nu ljuger jag ju fick ju hem 2 paket ;)
Riktigt grymma lyx paket , lovar att blogga mer om det sen :=)


ska rengöra till kaninerna och hacka frukt och morötter till dom .
sen kommer mer blogg ;)




Peace love and understanding !!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åhh vad gott med julskinka. Jag har redan ättit upp en skinka i år eller jag fick ju lite hjälp av min familj men slut är den :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin ; det är ju så gott ha på mackan till frukosten elelr om man bara är sugen alla älskar det här hemma dvs inklusive alla djur ;)

2008-11-17 @ 20:42:02
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback