- Fina väggord och en kunglig frulle



- Vackra väggord att pryda specialla platser i hemmet är vackert unikt och speciellt.
Just den här skulle passa in i ett gammaldags kök.



 Dagens frulle / lunch vart älsklingens  pankakor med min låtsas pappas recept ;)
Vil glass blåbärs sylt grädde nogat glass ;)
snacka om frulle.

Sköljdes ner med isvatten :0)

Lyx en fredag.

Älsklingen ska in till stan närmare bestämt volvo ev sälja in bilen  vi ska ju köpa en ny pärla ;)
Och om man har tur följer det med en sushi hem ler brett :0).
Det bästa av allt han är bara min  ja jo givetvis delar jag han tillsammans med mina barn ;)
och alla djur men mest är han min :0).

Idag kör jag en hemma dag .
Har en massa trevliga mail att besvara ska fixxa dona med lite saker  :0).

Och leka med kaninen ;)
Han tycker om attvara lös så då Bambi sover ska han få skutta runt och snusa på mig ;)




Käääääääääärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback