-Gooooood möööööörning




- God morgon alal sockertoppar där ute i landet sovit gott ?
Har sovit som en utslagen prinsessa, dvs mycket sköööönt.

 ska gå med hundarna och barnen till skola dagis det är kallt ute ... ni vet riktigt kallt.
buuuurrrrr.

Får värma mig med en stoooor kopp  the .


 Tänkte lägga in bilder på lite av shoppingen i går.
Älsklingen fick ett Jack and jones linne från vintage serien att träna i och en grå tun tight tröja snyggt med ett ribbat linne under.



Dags att gitta kidsen är klara


Puss Puss Peace and love

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg du Insider i gårkväll??

Det handlade om övergepp mot djur. I min blogg har jag startat en diskussion.

Gå gärna in å läs inlägget och lämna din kommentar om ämnet!

Vi måste få ett stopp på detta!



Kram*

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Åsa : Tack och mycket bra ska genast kika in.

2008-11-13 @ 09:10:45
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv; Tack för din kommentar.. är skönt att folk bryr sig om dethär!

Jag håller ju helt med dig, varför tar inte polisen detta på allvar??

Å varför de jävla människorna som gör sånthär skada djuren så?? Gahhh.. jag blir tokig!



Men ha en bra dag iallafall! Ska du göra nått kul idag??

2008-11-13 @ 09:39:01
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Åsa : jag hoppas att det är fler folk so visar sitt angagemang i detta ämne det hoppa sjag verkligen :)



har vart med en kompis spanat in massa julklappar :0)



ha det finast mvh J

2008-11-13 @ 19:26:23
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback