- Jag tycker faktiskt att det är löjligt gott ;)




- Ja choklad pudding och grädde altså ;).
Hade sparat sen i går kväll då vi åt till prison break ;).

Gick med hundarna till kyrkan och tillbaka och bar Bambi tillsammans med älsklingen 23.30 i natt hahhahahaha ;)
Ja vadå Bambi sov ju inte hon skrattade åt hundarna som sprang runt omkring och busade :0).

Gick med kidsen till skola och dagis i dag kenny ska  besöka skolsyster kolla jacket då han så innerligt vill bada i morgon.
Hoppas att det går bra där nu då.

Bambi sover med pappa jag tar igen mig med data tid och har vart ut med båda hundarna.


Vill fortsätta tacka för alla mail svarar i den mån jag har tid och lust  som vanligt :0).


 Ska göra frulle sen med linfrö bröd rökt renkött mjukost med gurla  kokade ägg the till älsklingen :0)
och  givetvist äter jag oxå ;)
man kan ju inte svälta på morgon kvisten heller :0)



Kääääärlek

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, jag är faktiskt inte alls för choklad, men maken och stora tjejen är lika galna som du är i chokladpudding=)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Felicia : Choklad är ju galet gott du anar inte vad du går miste om ;)

2008-11-11 @ 09:40:28
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh, en sån lyxfrulle skulle jag oxå vilja ha.. :-o

2008-11-11 @ 09:44:19
URL: http://muppsan.com
Postat av: Anne

Efterlysning!

Nu har jag följt din blogg, lääänge.

Varför får vi inte se bilder på hundarna.

2008-11-11 @ 10:42:16
Postat av: Pernilla

Vilken sorts chokladpudding brukar du äta?

2008-11-11 @ 13:56:39
Postat av: Johannah

Chokladpudding är asgott! Med massa grädde till=)



Har Du haft en trevlig helg?

Kram Johannah

2008-11-11 @ 14:19:49
URL: http://johannahandersson.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madeleine :0))) hahhhhahah ;)



Anna : Det kommer det kommer om ni vill se :=))))))))







Pernilla : Det som njuds på ;)



Johannah : Jaaaa jag vet galet gott hihihiihi och lika onyttigt hahaha ;)

2008-11-11 @ 17:51:21
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback