- Kalla fötter




- Efter att jag snabbt kontaktade
www.mogis.se efter alla era mail och kommentarer på bloggen
Var hon MYCKET snabb på att maila mig och och snabbt bet pengarna.
Dumt att människan inte fattar att det hon redan gjort är  trots ändå ett brott.
undra egentligen vart Thomas sabo ringen är om den ens funnits hahhahahahahahhahahahhahahah ;)
Tummen upp Mogi...

Oj Oj Oj Oj...


Hon svarar att det vart för mycket att hålla reda på sålde 4 varor och kunde inte hålla i sär köparna och råkade  bara sälja till 5 av varje vara oppps....

Kanske ska ta och gå om matten ?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Mytoman säger jag bara....

Jag hade fan lackat om jag köpt ngt av de sakerna och kontaktat hennes föräldrar!!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Felicia : Ha ha oj så jag skrattad av alla roliga mail jag fick mottaga :0)

Om jag själv inte kontaktad henne hade aldrig pengarna rullat in

var bara en hunka men hallå en hunka blir en sjö av cash då massa har köpt samma vara ;)

2008-11-03 @ 16:41:08
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malla

Sorglig tjej det där. Hon sa att hon skulle sätta in pengar till mig också, but is there any money on mitt konto??? No no no.

2008-11-03 @ 19:43:20
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback