- Liten kärlek stor i mina ögon




- Finns det nåt vackrare än små barn som kramas skrattar ler och är lyckliga ?
Kolla bara in kusinerna Madicken och Enya..
Bubblande lycka sprider sig varm i kroppen min.




 Tisdag och skinade sol och värme inte ett dugg kallt.
Följde med Madicken in till dagis  och alla satt i samling och  hade nåt kul för sig.
Sprang sen över till skolan då kenny ville att jag skulle följa med han in ;)
sötis.
Gav mamma en stooooor kram innan jag begav mig ut på promenad med hundarna i det fina vädret.

Bambi ligger uppe sover med pappa somna sent i natt den lilla nattugglan.
Satt lira ds happy feet innan jag skulle somna ;).


Dagens frulle en stooor kopp the och en risi frutti.
ska ta några clementiner strax.




Här ha klänningarna på Enya och Madicken åkt av pyssel med mormors trolldeg är mycket intresant.
Tungan rätt i munnen rulla boll boll boll....




Jag tillsammans med mina små hjärtan syster yster med Enya.
Bambi tittar fundersamt på vem som är i samma höjd som henne .... måste spana.

Alla kort i detta inlägg knäppta av mormor aka Ingela min mamma.


Nä nu ska jag leta reda på syltsnittar receptet och dela med mig av ;)



Kääääääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken härlig bild:-)lika ni är du o syster yster kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Tahhnnnx ja nog e vi lite lika iallafall ;)

2008-11-05 @ 09:21:30
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback