- Mamma vet du kenny är nästan som en snigel




- God morgon vackra onsdag i dag vakna vi till kyla och gnistrande snö ute.
Barnen satt mumsa skink macker och uppskuren frukt och fruktsoppa innan vi begav oss till skola dagis, vart lite tjiv om vem som skulle gå med Balla
men det låste jag med att jag fick ta han :0)
Madicken fick bära mina magiska vantar ( Mina vanliga lovika vantar vad hittar man inte på för barnen ).

Sen gick jag en sväng med Balla så han fick springa av sig.

Bambi ligger sussar sött med pappa fortfarande.

Madickens roliga kommentar i morse till mig , då kenny är lite seg på morgon kvisten,

- Mamma vet du  kenny är nästan som en snigel hihiihihii ;).


Nus ka jag duscha fixxa till mig innan jag ska ut med andra hunden
sen kommer en kompis hämtar upp mig
och vi ska äta sopp buffe på stan
spana in lite julklappar.


Käääärlek Mamma Jessica


Ta tillvara på dagen !


Dagens mamma frulle : Ett glas Jucie  ett ägg lite mandlar :0), här snackar vi inte halsmandlar.

Kommentarer
Postat av: Malla

Åh vad gulligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback