- På en loppis kan man ...



- .. finna det mesta  sist vi var där innan kenny skulle till tandläkaren följdes detta med hem.
Domino spel till kenny i lådan  och ett kul spel  sen det klassiska mix max spelet som man hade mycket roligt med som liten.
Jag själv fann en mugg med bruna fyrklöver i som jag förvarar Bambis 2 salver som vi dagligen måste använda.


Brukar du kika loppisar  och fynda ?



 I böand finner man massa spännande saker i bland en liten sak och iböand inget
men det är det som är  själva charmen plöja leta sig igenom alla gamla prylar som andra ser som skräp.

Jag älskar loppisar och jag slukas in i en annan värld då jag går omkring och tar och kikar på alla gamla fina ting,




Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag springer iallafall där och letar gamla goa tyger. Myrorna hade vi rakt över gatan förut...och så slår de igen butiken...Bara sådär...Va?

Ha de finast! Kram

Postat av: Linda

Hej,



Det gick jättebra att jobba och idag har jag stängning så jag börjar inte förräns 17:00 och det knns lite drygt för jag slutar inte förräns 22:30.



Allt bra med er då?



Kram

2008-11-04 @ 08:41:29
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lotta : Määääääää vad e det för fasoner då att bara stänga i gen ?

Många myror verkar försvinna :(

tråkigt hoppas att du hittar nån annan favvo affär.



Kram på dig,



Linda : Åhhhh kul alltid kul att ha ett jobb där man trivs annars är det ju inte ens kul att jobba ;)



Allt fina fisken kom precis inhar vart lämnat dom stora skola / dagis vart ute med dom fyrbenta kram

2008-11-04 @ 08:56:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback