- Päls även ett mini mode






- Madicken testar mammas ryska päls mössa.
Varm och go är hennes uttalande  ;)
Även små kan bära päls snyggt i vinter.

På bild ett ses även den nya kappan nytvättad och allt.
Visst vart det snyggt ?

 Var ute och gick med Bambi i vagnen  och kenny fick ett infall och gick till sko affären och fynda skor till kenny och Madicken :0)
Bilder kommer.

Nu ska jag duscha innan jag ska  göra mat.
Fisk i ugn remunadss och kokta pärer äts det i kalla norrland  :0)


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men vad söt hon var i kappan, jätte fint fynd! Måste bara berätta att Nova sover gott i din gamla åkpåse när hon hälsar på hos mormor. Hon är varm och go när vi tar upp henne :) Hoppas ni har en mysig kväll! Kram

Postat av: Karin

Hihi, håller med Madicken! Jag har en likadan fast min är mer gråisch.

Så fin så i den nya kappan :)

2008-11-25 @ 19:23:32
URL: http://softness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback