- Pokerfejs




- Hallå bloggvänner ;)
Dåligt med uppdateringar då man är busy ;)


Åkte till stan med Mallan Brallan.
skulle dra en sopp buffe  på kära UH men det visade sig vara sparris soppa ?
Vi avböjde och gick till kina åt friterad fläskfile med sötsur sås inte fy skamm det heller.
Spana massa julklappar och shoppade lite ;)
Dock får ni se bilder då kamera sladdan anländ i lådan ;).
Men lite trevligheter fick jag allt hem :0)

Ny hall matta i svart
Rosa pulka till Bambi.
Hälge reflex ;)
Det andra kommer bild bevis upp på.

Drog en chai latte medans jag vänta på Malin hos kiropraktikern sen fickjag skjuts hem
snacka om lyx ;).
Ändå fram till dörren hahahahha ;)
Här snackar vi taxi lyx hahhaha.

Medans jag var borta  hade Bambi det mys med pappa ätit mat druckit smoothie vart ute på en skön lång promenad.

Ikväll åts det svamprisotto med tryffel och fläskfile och grillade grönsaker MUMS.

Bambi var duktig och åt lite lassagne.

Ikväll är det soffmys med efterlyst och insider då jag ännu ej är frisk tror det är bihållerna då det trycker
man hallå det kunde varit värre ;).



Min nya loppis ängel ;)
som pryder hall spegeln :0)



 Bambi rockar till den här låten nyss.
My little rock baby ;)


Kääääääääärlek !!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nämen.. diggar vi samma låt?? :-o

Postat av: *Sofie*

Tack=) Har nog dock inte gått ner något i vikt tror jag hehe.



Vilken mysig dag du haft!! Blir hungrig när jag läser om allt gott du ätit:)



Godnatt!

2008-11-19 @ 22:53:49
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Karin

Uuäh! sparris är no favorite of mine och inte av dig heller verkar det som ;]

Shit, jag glömde att se efterlyst kom jag på nu när jag läste.. Då kanske jag inte lyckas fånga nån tjyv den här veckan heller. Ha det bäst! Kram

2008-11-20 @ 09:51:05
URL: http://softness.blogg.se/
Postat av: Petra

Men sallads buffen e väl nog god :-)ja sket i soppan när vi var där sist kram på dig och hoppas du inte är arg längre tur de fixade sig med nagelbesök.

2008-11-20 @ 11:27:50
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Muppsan Jo det verkar så visst e den grymm ?

skön att digga till i bilen ;).



Sofie : Jo visst e du smalare det ser jag med blotta ögat ;).

ha det finast,



Karin : sparris ligger INTE högt på önskelistan om man säger så hihhihh ;)



Petra ; Jaaaaaaaa sallads buffen e grymt goood :=)



Ha det finast får höras msn sen ;)

2008-11-21 @ 16:44:40
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback