- Potatisbullar




- Åkte till stan tidigare i dag och gick  alldeles själv på stan.
Lämna  påsar med kläder på syrrans jobb ;)
sen satt jag läste alldeles själv  lääänge på bibblan.

Hann även att sitta skriva en massa nyttigheter.
Bambi var  med pappa  hemma hos farmor och lekte.

 Hann in en snabbis på  Röda k ..
hade dock glömt bankomat kortet så jag fick handla för  cashen som fanns i plånkan hahhahaha ;)

 
2 par vantar till mig ;) supermjuka sköna lovika :0)
En Nicke nyfiken till Madicken i julklapp ;) samma lika som Bambi.
En liten mini hund. Kanman alltid hänga på en väska :0)
Och en miffy väska  till  Bambi eller Madicken :0).
Allt under 50 pix ;).



Nattade Madicken innan  åtta och hon somna som en stock.
Kenny sitter läser brevid mig i sängen :0).



Fick fin besök av Thomas som lämna en skinfotölj till kenny 
dock ej den på bilden  ;)
Över satte jag ett fint Retro tyg och hans 2 fsmå blåa kuddar med trä och ET sitter där och chillar.
Den ska kenny ha som mys läsa fotölj.
Toppen i bland har man snälla vänner :0).
Tusen tack Thomas.





 Bambi chillar i bilen på väg in till stan :0)



Käääärlek


Just ja Barnen åt potatisbullar i dag
kenny 4 Madicken 2 och Bambi en halv ;)
Till det vart det morotsstavar och apelsin klyftor :0)

Kommentarer
Postat av: Petra

De var längesedan jag gjorde potatisbullar;-)kram

Postat av: Kristin

Jag som hade ett jätte sug efter just potatisbullar idag men vi hade inga hemma och jag orkade inte gå och handla. Skulle ha åkt hem till dig istälet då :) Hoppas ni har en mysig kväll!!

2008-11-05 @ 22:09:54
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra :=) Bra mat om man har korv eller bacon till går snabbt att tillaga med ler.



Kram.





Kristin : Hii hiii kanske nåt Nova skulle gilla har du testat att ge henne det ?

Bambi åt en halvis ;)

Ha det finast

2008-11-05 @ 23:15:48
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja vi har testat den en gång förrut men det var ett tag sen så det kan vara dags att försöka igen! Kram

2008-11-06 @ 17:19:28
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback