- Sommar minnen det lukta sol jordgubbar och skratt hördes överallt



- En timmes städ och  jag har även hunnit duscha Bambi amma henne gett henne frulle ;)
Måste ta igen mig hinna med svara på lite mail :0).

Bilden är från i sommras då jag gick på stan med Madicken vi hade hittat varsin fin ring , och var så fin så :0).

I dag står det även hund dusch och frisering och klo klippning på menyn
viktigt att sköta om deras pälsar oxå brukar duscha dom varanan vecka ca 2 ggr månaden och kör en helkörning dock klipper jag ej ner pälsarna nu när kylan är här för att stanna det får vi vänta med till sommaren.


Har tänt massa citron och patchuli ljus, doftar himmelskt.

Gjorde en stooor kopp honungs the till sjuklingen i hemmet :=)
Inge kul att ha snuva :(.




http://www.gratisgen.se/ref/46633

Bi medlem i  dag och få ta del av massa gratis saker !!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ååhhh, sommar..!!! Längtar som en tok...

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madeleine : det är du dock inte ensamen om ;)

2008-11-10 @ 19:28:19
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback