- sopp lunch buffe på gammla hederliga uh




- Drog en najs sopp buffe lunch i dag på UH
i dag serverades det god kyckling soppa :=)
Värmande gott i magen !!!!
Riktigt gott första gången honey åt sopp lunch där  hihiihhihihi and he liked it ;).

  

 Riktigt mys pys Bambi höll i gäng och lekte i lekrummet så vi satt där i lugn och ro känndes nästan konstigt att inte ha min ap baby i knäet ;)



Dagen till ära i klädd nya snoffs klänningen som kan köpas här : www.snoffsdesign.se
Strumpisar Lindex
Scarves med ugglor kappahl.

Vårat älskade hjärta.

Kommentarer
Postat av: Petra

åh vad mysigt det ser ut o gott m kycklingsoppa:-)kram

Postat av: Mikaela Kronberg

Hejsan! Jag läser din blogg i stort sett varje dag, tycker du skriver så bra =)



Jag undrar hur kan man beställa kläder från denna sidan? www.snoffsdesign.se , eller finns det någon affär som säljer?



Trevlig kväll

2008-11-12 @ 22:59:17
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad gott med soppa! Älskar soppa! Tyvär finns inget bra ställe i närheten av mig som säljer, så jag får laga egen. Men det funkardet också :]

2008-11-13 @ 11:43:32
URL: http://softness.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra ; ja maten var riktigt god iallafall och mysigt sällskap men herregud vilket tråkigt lekrum :(



Kram.



Mikaela : Tack och kul att du läser bloggen du är alltid välkommen in.



Du beställer från deras sida :=))))



Karin : ja det stället är riktigt bra med bra utbud och god mat,

sånt borde finnas i alla städer stora som små :=))))

2008-11-13 @ 19:29:56
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback