- Torsdag kyla frost och gröt




- Här hemma starta vi morgonen med risgryns gröt :0)
det är värmande lyxigt och gott ;)
Och alla älskar det ;).


Madicken starta dagisdagen med gympa ;)
så  jag följde henne till stora gympa salen spännande värre.

Riktigt kyligt ute och ett brett täcke av frost har spridit sig,

Bambi åt duktigt på frullen En hel banan och yoghurt och hipps ekologiska jucie,
sen får hon Macka  med frö på senare med mjukost ;).

Just nu testas katt maten om det är nåt att äta hahahhaha
kan vintage äta kan Bambi smaka kanske hon tänker  hihiihihihi ;)


 Hoppas alla har en lika fin dag som vi :0)


Kääärlek.


Just ja ang bilden på Vintage
visst ser det mysigt ut ligga burra in sig bland pälsarna under elementet ;)

Madicken drömmde om en katt tjej som såg ut som vintage men hade massa roser som ett halsband runt sig sen gick hon och vintage i väg och var kära :0)
söt drömm för en 5 åring :0)

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fin katt! Min favoritfärg på katter ;D Haha, du måste tro att jag är nåt sorts psyko, klickar in här så många ggr om dagen ;) Pluggar hemifrån så jag tar paus i plugget titt som tätt och checkar favvobloggarna. Jag är ingen galning. Lovar :]

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Karin : Hii hiii ja han har en himla fin färg och är den gosigaste du kan tänkte dig ;).

Nej nej nej det är bra kul med folk som kikar in här ha det finast kramkram

2008-11-07 @ 08:37:37
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback