- Veckans fynd enligt Elin kling



- Veckans fynd enligt Elin kling är en fuskpäls mössa hos Lindex för 179 pix.
jag säger som så här besök vårat röda k så har du din fusk päls mössa för fjuttiga tian ;)
Och det bästa av allt det är till välgörande ändamål :0).
kan det bli bättre ?


Imorgon ska jag fynda lite mer där hade jag tänkt men även spana in second hand ;)
Me lajki ;).


Kom nyss in efter en tur med honey boney och baby i vagnen skönt att vara ute och lufta sig innan man ska nanna,
Tända massa ljus ute  :0)
ser så fint ut så i alla lyktor som lyser fint.



Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Petrich

fint med pälsmössa ibland :) jag har frågestund just nu, du får gärna ställa lite frågor till mig! .. :)

Postat av: Karin

Jag är sugen på en pälskrage att ha på kappan. Måste ge mig ut och leda secondhand jag med. Vi har en ganska bra nära där jag bor men jag är dålig på att besöka :S

2008-11-19 @ 08:30:29
URL: http://softness.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petrich : Jaså :0)



Karin det kan man fynda fina på second hand och sätta dit med knappar eller säkerhets nålar för att lätt kunna ta bort den sen ;).



Ha det finast i dag kram kram

2008-11-19 @ 09:02:04
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback