- www.zizoo.se rätt ner i lådan :0)



- Fick ett mjukt klädespaket i går som brevbäraren kom med aha  undra vad det kan vara tänkte jag för mig själv.
Jag och Bambi turades om att öppna paketet, innehållet var från
www.zizoo.se och snälla Margit som hade skickat en  mössa till Mamman i huset och en klänning  med tillhörande tights  i fint mönster med ugglor och tröd i finaste brunt och vitt trikå.

Mjuk kvalitet bra passform snygga kläder med Ballt tryckt.


Vill du  veta mer om deras kläder går du direkt in på deras sida www.zizoo.se

 Zizoo är ett nytt svenskt märke som hålle rpå landa i sveriges alla hem
väldigt kul och en hel del färgsprakande mönster som gör en glad och lycklig.

Zizoo kläder kan du köpa på www.gullgrodan.se www.mylittleztore.se

Tyvärr finns inga uppdaterade bilder på sidan ännu men som dom säger den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;).


Riktigt nöjd och det ska bli kul att använda dessa nya kläder :0)


Bambi och mamman i hushållet tackar och Bockar :0)




Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Malla

OH MY GOOOD! Det står ju JOLINE på dom där klääderna! Shit vad snygga! Jag blir galen, MÅSTE ha!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback