- Han pratar i min påse




- Kirade ju  en till julklapp i går ;)

Nämligen den här  söta hunden som sjunger pratar och har sig.
Kommer bli en perfekt ett års present till Bambi.

 Nyss ätit marinerat kött kyckling pressad potatis  sås kyckling till kenny och Bambi
Bambi sänkte all mat fick lite sås på :0).

 Nya kläder till Bambis ett års dag ;)

 Massa doftljus  kanel äpple, tomtebloss kidsen.

 Ny fjärris

 Hund påsar med style.



Bambi var så snäll i går och duktig trots att hon hade sovit natten innan så hon fick en egen mobiltelefeon
visst var den söt ???  Hii hiii den satt hon och knappra på .

Klicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bilden

Brudarna i går på  mat stället
Madicken kom ej med.

Bambis min vart ju klockren  ha ha smakar yoghurt med färska bär i hihiihii ;)

Tack Mallan för korten
Själv sitter jag matar Bambi på kortet ;).



Nu nu ska jag se till att kenny hoppar in i  duschen så vi kan ta bort stripsen vid ögonbrynet
sen ska jag duscha med Bambi flickan.



Madicken köpte söta mjuka  klämma och känna bollar till sig själv och en till Kenny.
Den röda kennys den lila Madickos.




Käääääärlek .

Kommentarer
Postat av: Smilla Niehoff

Åh, den roliga sång hunden fick jag också när jag fyllde 1 år och flera månader efteråt är den fortfarande en favorit! Hoppas Bambi kommer att älska den lika mycket som jag gör!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Smilla : Det tror jag säkert hon har tjuv kikat på den redan hihihihihi och skrattade some n tok :)))





ha en fin söndag på er

2008-11-16 @ 13:57:30
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malla

Jolmas har också en sån hund och den blir mer och mer poppis.... dessvärre vet jag inte hur man stänger av den så den pratar i både tid och otid...haha.... Mucho fina grejjs.

2008-11-17 @ 12:34:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback