- 10 månaders bönan



- Bambi blir hela tio månader i dag
har sussat sött nära mig hela natten.

Idag  är de full rulle och massa bus med syskonen som gäller.

Bambis kläder :

* strumpbraller Lindex
* Body Exit
*Kjol  second hand.

 


Medans vi har firat Bambis 10 månaders dag frulle vart smoothie och fullkornsgröt med apelsin flingor och yoghurt ( sempers nya ) och smoothie , är Bambis pappa hemma hos mamma sin måste väl hjälpa tapetsera rengöra akvariumet och gå ut med hunden deras och åka handla fika . !!!
Han har tom   tagit med mat till henne ägg ost och macker
har det inte gått lite för långt när man måste ta med sig mat  till mamma ?
hahhahahah dumt att köpa själv liksom ;)



Peace

Kommentarer
Postat av: camille

Vad glad han ska bli när du skriver skit om hans morsa.

2008-10-11 @ 16:26:26
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Camille : skit ? hahahhahah det kallas ärlighet hahhahaha ;)

Postat av: Görel

Men så är det ju, bara för att man älskar nån så kanske man inte älskar hela hans familj! Tro mig jag vet. Och det är väl det man har en blogg för, att få skriva av sig sånt som man retar sig på bl annat!!

2008-10-11 @ 20:25:43
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Exxakt du tog prden ur munnen på mig ;)-



ha det finast

2008-10-12 @ 17:58:18
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback