- And i dont wanna miss a thing



- Tjo flöjt  ler nöjt !!!!

Godagens alla vänner i dag är det babysäng
ska snart vandra till bussen.

Har shejkat loss till massa lauren Hill låtar  hon är speciell hennes låtar
sätter sig liksom på ett speciellt sätt.


Har en liten sång fågel här hemma som  står och dansar om vart annat ;)
She totally rocks .





 Snälla lyssna på låten  en av mina favoriter
Med detta vill  jag säga ta aldrig saker för givet
Var nöjd med det du har .

Det finns folk där borta som dör av svält kyla värme ...
och där sitter du och klagar för att du inte har råd att köpa den där chanel väskan ?


Det finns barn som aldrig får växa upp
aldrig vara lyckliga
 har ingen säng att sova i
ingen mat att äta.
Sjuka barn.



Ta vara på livet lev här och nu  det gör jag.



Peace love and understanding !!!!


Kollar allt allt är med i väskan
är ju miljoner saker man ska ha med då man ska bort.



Kääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärlek
När den  är som bäst här och NUUUU.


Nu  Buss...  har druckit honungsvatten så jag ej kraxar som en kråka på babysången i dag vill ju inte att alla ska bli rädda ;)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback