- Bambis första Mini a Ture plagg

Omlottkofta från MINI A TURE, dansk design, stl 12-18 mån


- Har suttit  och  sett den fjärde och sista delen av   generation fett.
var en tjej som utmärkte sig från alla andra nån som VILLE gå ner i vikt och som verkligen FÖRSTOD
innebärden av att ha fetma / vara fet vilket glädjer mig.


 Pssst glömm ej vara med och tävla på bloggen min om en underbar snoffs design pyjamas / dress.



 Bambi har blivit ägare till hennes första MINI a ture plagg.
Åhh längtar tills jag kan klä henne i denna goding.


Alla kids sover Bambi somna på mitt bröst till generation fett.

Min tur att ta ut hundarna , hoppas inga gangster är ute
då bussar jag på dom mina pitbull hundar ;)



Och Nicko Ticko Tinn och jag,
Vi for till stjärnorna en dag,
Nicko Ticko Tinn tiralla
Nicko Ticko Tinn tiralla
Nicko Ticko Tinn tiralla och jag.

Vi träffade en brylling där,
Han stod i en trumpetaffär,
Nicko Ticko Tinn tiralla
Nicko Ticko Tinn tiralla
Nicko Ticko Tinn tiralla och jag.

Så bytte vi vår stjärnraket,
Och fick en polkagristrumpet,
Nicko Ticko Tinn tiralla
Nicko Ticko Tinn tiralla

Den blåste vi så att det klang,
Och alla blanka stjärnor sprang,
Nicko Ticko Tinn tiralla
Nicko Ticko Tinn tiralla
Nicko Ticko Tinn tiralla och jag.



 Har sjungit den här på repeat till Bambi i dag och hon har bara skrattatoch glatt trallat med
att så lite kan få nån annan att lysa upp starkare än solen är magiskt.


Käääärlek Mamma Jessica  som ska slajsa upp apelsiner och banan och dricka is vatten.



Nicko Ticko Tinn tiralla och jag.


Kommentarer
Postat av: Malla

Nu är jag också med och tävlar. Hihi. Hade missat den tävlingen. =) Jag håller tummarna för att Joline ska vinna den. =)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malla : Tummen uppp ;)

2008-10-23 @ 12:09:26
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback