- God morgon strålande fredag




- Ny dag utan regn ?
slutade att regna mitt i natten.
Bambi har rört sig som en proppeler i natt  hihhihii.

 Kenny är i skolan
Madicken ligger på en filt med ett stort täcke om sig och äter äpplen från vårat äppelträd och kikar tv.
Bambi ligger och sover med papi, ja inväntar en tvätt innan jag ska upp mysa med mina  älsklingar.

Älsklingen ska vara borta hela dagen då han hyrt garage i stan som han ska dona med bilen med hans farsa,
Ja ska vara hemma med prinsessorna och dona.
Ska ner till ån  eller hembygdsgården och spana in alla vackra höstlöv om det ej börjar att regna.
Måste plocka in en till skål med äpplen kenny ville ha med sig några till pappa då han ska spendera sin helg hos pappa
ska skicka med han nån tidning han kan läsa och sin stora radiostyrda bil som ska lagas.
Hemma hos pappa har han fått en bensin driven radiostyrd bil som han ser fram emot att få köra.



 Har hunnit att  rensa bland Madickens pyjamasar så jag la ner några till syrrans barn Enya .
skönt att ha det bort rensat, då vet jag att det behövs fler pyjamaser ;)



Puss puss

Kärlek respekt.

Kommentarer
Postat av: mormor

vackra leende barn mormor Love´s you...

2008-10-03 @ 13:52:04
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mormor : Hii hiiiii du fick ju en bättre bild på skönheten hihiihihihi ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback