- Jag vil inte ha lila bilder ????

Stl 23 retro träsko med hjärtan

- FUCK min kamera   tog bilder i går sen helt plötsligt  vart dom lila ?
har haft den på lagning men nu ska jag fan begära en NY.
Så är det bara
palar intemed åka fram och tillbaka med kameran hela tiden.
Djävla kamera fanskap.


 Fick hem en super snygg zara regnjacka i dag med flanell föder senär den svart lackad typ som Bambi ska få ha senare :0) hur fin som helst
Hade lätt velat haft en likadan :0).


 Yes  inget regn i dag så vi ska ut på en promenad , mysigt.
Madicken  håller på busar med Bambi som pilla på golvet nyss, inte så lite heller typ en hel flod hihiihhhii ;)

 Kenny åt sin risgryns grt sen borsta han tänderna  packa ner sin pokemon kort  och begav sig till skolan,
 imorgon har han gympa så hans väskaär redan  packad måste dock hitta nya inne gympa skor då dom börjat med innegympa :0) och det måste vara med ljus sula.



Nu är det ca 3 veckor kvar till Madicken fyller 5 år
tiden går snabbt men vi har hunnit med en massa under det här året :0)



Peace

Kommentarer
Postat av: la mami

Va duktig han är som äter ordenligt, det gör tyvärr inte min store kille. Samma regler hos er som här ljus sula kul att man köpte svart bara till att byta. Ha en underbar dag kram.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

La mami : Ja i böad så frullen är mycket viktig :0)

Hmm hoppas att du hittar bra inne gympa skor

Ha det finast kram

2008-10-06 @ 22:53:29
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback