- Lite plus poäng till mig

Nyponsoppa

- Har stått kokat ägg och nyponsoppa till barnens frulle i morgon :0) Tjing tjing .
Perfekt vad mycket man kan hinna på en dag ;).


Bambi har  träningspass i gåstol och springer runt och ska dra i allt ;)
Åt nyss lite kvälls mat i form av sempers nya grör med apelsin flingor och yoghurt
en macka med ost en bit av mackan vill säga  och  lite smoothie med banan mango och lite blåbär ;)
Slank visst ner fint.

Använde den nya in the pocket haklappen vi fick
 seriöst snacka om GRYMM haklapp nog den bästa jag haft ;)
så nu vet ni det alla ni med kladdiga små  monster.

 seriöst varför kan inte besöks statistiks grejjen där uppe stämma ?
 hur kan det skilja så mycket ????
sånt suger pung.



  I morgon är det måndag och då  vill jag ha post ;)
Väntar på lite spännande saker nämligen :0)


Peace


Hur  fan kan en nytvättad t-shirt  lukta svettish ?
Urk på urk...

Kommentarer
Postat av: Petra

Hallå där ja statistik pryler ser inte ut å stämma samma med vissa kommentarer på min blogg de står 0 sen tittar man in då e det typ 5 st som skrivit?kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : djävla skit prylar ;)))))

2008-10-13 @ 22:06:26
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback