- Lollopard vill inte att mamman ska frysa i höst ;)



- Lovade ju bild på  hemligheten som befann sig i Lollopard paketet och here it is ;)
Grymmaste skönaste trikå mössan med ballt saab mönster passar även barnen i familjen eller varför inte pappan ?

Är ju snart fars dag och jag kommer ge er chansen att vinna just denna mössa.:0) med det grymma saab  mönstret.

 Så ni får  hålla utkik på bloggen när tävlingen kommer upp ;).




 Inte ens en dag kan gå innan skogs trollet i huset ska roffa åt sig mössan min.
herregud... ja precis då förstår ni hur skön den är :0).

Vill du själv bestälal en kostar dom 129:- på www.lollopard.com

Tack alla ni som skickar  mail till mig
som vanligt försöker jag att svara på dom fortast möjligt ;).

 Nu ska jag och Bambi pyssla med att vika in massa nya kläder i hennes garderob ;)


Tjing tjong silver medaljong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback