- Loppa mig hit och loppa mig dit



- Vad är en bal på slottet när man kan besöka loppis ?
Jag älskar loppisar.

Efter vi vart och vägt och vägt Bambi kom Madicken papa och hämta upp henne,
han hade varit på stan köpt present till prinsessan som fyller 5 år på Måndag.
Vandra till loppisen med Bambi i famnen ;).

Fynda en vit snygg pall sitter på den nu och bloggar, min nya blogg pall ;)

 Thin Lizzy till mamma att rocka till ;) MULAN skivan ska Madicken på på måndag :0)

  kopp med fat i ett vackert mönster.  Gamla kak formar som ska användas att ha ljus i för en skön shabby chik style.


 Letade även efter en tavla som jag hade sett några dagar innan men den hade sålts bort.
bara att leta vidare efter gamla vackra tavler med barn på.



Puss


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vill oxå på Loppis... då jag bodde hemma i Sundsvalls trakterna kunde man springa på loppisar men här i Sthlm hittar jag fanimej inga. :-o

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madeleine : Snålfolket där nere kastar väl allt ;)

och tycker att loppisar e skit.

Kolla i tidningar eller affärer där brukar dom annonsera. :0)

aha du är en sundsvalls flicka kul kul ;)

Nåt nytt lär man sig varje dag :0)



kram

2008-10-24 @ 21:53:03
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback