- Mamman med björn ungen i famnen



- Vart inge stan då Malin ej kunde :S
var och hälsade på en kompis så barnen kunde leka av sig ;)

Sen gick vi till affären handla
Lämna barnvagnen utanför då Bambi  ville bli buren
Kenny tog den lilla kundvagnen och lassade med frukt chips cola en stor 5 kg katt mat mm.
Väl framme lassde han upp allt jag höll i Bambi och betalade.
Stog en man bakom  som sa  vilken söt björn unge ;)
Log tillbaka :0)

Skulle börja lassa i med ena handen i påsen eftersom jag höll Bambi i andra.
mannen ställde sig framför mig tog påsen öpnnade den och sa stå du lungt där..
jag tänkte jaha vad e detta.
Sen packad han allt åt oss och bar till vagnen ?!!!
Ha ha trodde han jag var nån singel mamma  eller hihihiihhi ;)


Nu ska vi äta PIZZA.
sen blir det fruktsallad.


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: mia dh

Trevlig snubbe:)

Ha goa kvällen.

Postat av: Pia - mamma med mera

Ja,det finns verkligen en del människor med hjärtat på rätta stället! Ha det finast!! Kramen / P

2008-10-26 @ 04:25:12
URL: http://piiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback