- När lycka lyser inifrån och ut



- Mammas och pappas hjärta i går på willys :0)
Glad så det riktigt bara lyser  i ögonen.


 Hann byta gardiner i barnens rum och i vårat spvrum under min städ runda på övervåningen
ren doft blandas med kanel och äppel ljus.

Har ätit god mat och vart ute promenerat i höst vädret.

Kenny kommer hem från sin papap helg vid 18.00
då ska vi läsa en bk tillsammans och pyssal lite med läxan innan det är kvälls fika,
då han kvällsfikar blir det fullkorns god morgon vällng oh en frukt då det är mycket viktigt att han får i sig mat.
han har kommit i den ålderns at kött är farligt ?
Inte korv och köttbullar med kyckling och annan kött ??!!
Köttfärs går oxå bra.
Så jag hoppas att det är nåt som går över.

sen vill  jag passa på och tacka för alal fina mail som dimper ner i mail boxen
Tusen miljoners tack jag försöker att svara på alla jag får :0).


Kärlek från en lycklig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback