- Nyss så träffade jag en krokodil som körde runt i en bil




- Våran egna lilla prinsessa bytte skepnad i går för att åka på Halloween disco.
En drake trädde fram här hemma och sprang runt som på nålar innan vi skulle gå lämna henne på skeppet.

Väl där framme var det nån som vart lite rädd att vi ej skulle komma hämta henne
lill strumpan då ;).

Efter 2 och en halv timmes dansande lekande och smaskande kom  jag och Laleh och hämta upp en svettig och trött disco drake :=)


  Sötaste draken som nånsin existerat tror jag allt ;)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hihi, ja det var en väldigt söt drake :)

Postat av: Issa

Men gud va söt hon var (;

Ha en trevlig fredag :)

2008-10-31 @ 11:12:28
Postat av: mormor

Gud så fin du var Madicken hoppas att du hade en trevlig kväll.........kram mormor

2008-10-31 @ 17:42:17
Postat av: Görel

Gud vilken tuff dräkt! Hon var jättefin i den:)

2008-10-31 @ 21:49:07
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : Snäl oxå ;) sprutade ingen eld på mig :0)



Issa :)(Ha en fin heg :0).



Mormor : Hii hiii min söta lilla snälla drake hihiihi ;).



Görel : Tack hon tyckte det var vödigt spännande att få klä ut sig

2008-11-01 @ 10:53:03
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback