- Och ni undrar varför man inte badar på badhus ?



- Som om  det inte skulle räcka med allt könshår som redan finns där på badhus omkläddningsrummen
nä nu ska  en del börja raka sig inne i dusharna och låta könsåren falla på golvet där ???!!!
Står där och bresar med ena benet på  en bänk så man ser upp i hela härligheten.

Medans nån annan står och filar fötterna FILAR fötterna ???? sånt går man ju hemma
räcker det inte med alla hudavlagringar som redan finns på golven ?

Ryser till av blotta tanken att stå där och duscha bland andras könshår och hudavlagringar.

I bastun råder nån sorts nakenhet
ICKE badkläder inne
men hallå vem vill basta naken bland fett lotta  orakade lisa och glo greta ?

Nej du min nakenhet behåller jag i hemmet tillsamans med min man ;)



Badar du badhus ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag HAR gjort iaf ... Fyyyyy va äckligt ! Sånt borde faaan int va lagligt !

2008-10-10 @ 10:57:28
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Uaaauck ;)

Postat av: Elizabet

hahahhaa så jävla äckligt å sant! Ja inte fan vill jag bada bastu med fetto lotta å glo greta. Jag kör numera med badtofflor och handduk i omklädningsrummen. Usch:P

2008-10-10 @ 18:21:58
URL: http://Lifebyeliza.devote.se
Postat av: Anonym

skulle aldrig duscha tillsammans med främmande människor ännu mindre basta och framförallt inte gå barfota på det vårtväxande basiluskgolvet bland könshår och fotsvamp.

Nej tack, badhus är inget för mig.

Kroppshygienen kan man hålla för sig själv.

2008-10-10 @ 18:32:15
Postat av: Petra

Ha ha usch skräm mig inte nu,tänkte ju gå på badhuset m Engla hihi men har lite svårt för det!kram

2008-10-10 @ 21:49:34
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: caroline

Riktigt äckligt. Jag tränar på Nautilus som ligger i samma byggnad här i stan, förundras alltid över att så många ändå duschar där av de som tränat. Jag går in i omklädningrummet, byter skor och hänger in jacka osv, tränar, kommer tillbaka och byter skor tar på mig jacken och tröjan och går hem och duschar. Skulle ALDRIG falla mig in att göra det där..

2008-10-11 @ 19:12:50
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback