- Ögon kan tindra läppar kan le




- Mamma knäppkort på mig när jag har den här fina scarvsen på mig ;)
Madickens kommentar då hon testa sin nya scarves ;)
Höstig och fin och värmer nu i den kalla hösten.



 Min vackra snart 5 åriga prinsessa.



 I dag står det på schemat at storhandla mat.
Så jag ska hoppa in i duschen när mannen i huset behagar sig vara klar ;)
Ibland kan man ju nästan undra om inte han tar längre tid ;).


Dagens  frulle vart rostade macker med marmelad och the.


                          


 Madickens nya leksak en katt som katt vicka på skallen ;)
Och det bästa av allt den hårar inte ;)

Kommentarer
Postat av: Johannah

Haha du, vi har samma problem i vårat lilla hushåll. Jag skyndar mig som tusan för att bli klar i tid, sen när jag är färdig, vilket innebär att jag har bylsat på mig jacka,o skor, halsduk osv, så säger min andra hälft, men hallå jag är inte färdig än jag ska ha vax i håret, borsta tänderna, klä på mig... Ja du vet.. Karlar säger jag bara ;)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Johannah : Ha ha fan i band hinner man ju amma med mm och man hör mannan ska bara ;)

så jag ligger lätt i lä där oftast ;)



ha det finast kram

2008-10-18 @ 19:41:03
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malin

madicko är så söt =) Snart blir hon 5 år och då kommer jag med presenter =)

2008-10-19 @ 10:12:57
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : stor tjejen :0)

har sett en hello kitty pyjamas jag ska köpa till Madicken hihihi ;)

2008-10-19 @ 17:45:31
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback