- same same same same same same same same same same same

                                     

- Vart jag mig än vänder i blogg världen
skriver nästan alla samma saker om samma saker äter samma mat
klär sig likadant tycker likadant.

Alla blir som bleka kopier ingen riktigt står ut.
Men sen har vi ju alla på min blogglista alla som jag besöker dagligen
Människor som står ut är annorlunda
skriver vackert
gör vackra saker
ä sig själva.

Mer såna bloggar tack.


Nu ger  jag er chansen att lista lite sjyssta bloggar !!!!




 Till dig som är en stalker
GE upp du kommer aldrig kunna bli som mig
aldrig kunna vara som mig
aldrig kunna se ut som mig.

Jonas hälsa din tjej att sluta sitta dreggla på bloggen min varje dag..
vill inte ha massa smutsiga fötter springandes på bloggen i tid och otid.
Har man inget vettigt att komma med kan man låsa in sig på toa och skita ner sig istället.
Har inte tid med snorunge fasoner.

Fan 30 bast och  viger sitt liv åt mig och min blogg det kan bara inte vara hälsosamt ???

Kommentarer
Postat av: mini

oj då. äsch tänk there is something about you...för det är det, du är grym!



och målarboken kom igår, tack så hjärtligt! vi målade igårkväll, gick upp tidigare imorse för att hinna måla innan jobb och skola :) den är helt underbar!



imorgon borde du ha alvin och gänget hos dig, hoppas lilla söta fröken din blir glad för den på sin 6 årsdag!

må gott, kram på dig!

Postat av: Emma

Hon är ju bara inne hos dig och dregglar för att hon är så jäkla avundsjuk och tycker du har det så grymt bra med dina barn och din man. Hon vill säkert oxå ha all denna kärlek:)

Jag letar oxå lite sådana bloggar - hoppas att du får lite schyssta tips. Ha en fortsatt bra dag!

2008-10-21 @ 11:49:40
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : Mini Tack söta baby ;)

Såg dig nys sign då vi satt bläddra i stadium tidningen :0)

ska spara :=)))).



Pssst det e ju fem hon fyller ;)))



Emma : Fan det e ju ingens om vill tipsa....

får vänta ett tag tack för kommentaren :0)

2008-10-21 @ 15:29:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mini

såklart hon blir 5! det är ju min som blir 6! blandade ihop nuffrorna på gullungarna :)

2008-10-21 @ 18:24:55
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : Inte lätt alla gggr ;)

Hoppas att dagn varit bra kram kram

2008-10-21 @ 22:02:24
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback