- Shopping vanor utmanad av Guccimama





 Då har man blivit utmanad av Guccimama ang shopping vaner so here it comes :

Hur mycket slösar du i månaden på kläder smink och skor ? : slösar ? Jag kallar det investering ;)

Dyraste plagget skorna du köpt ? : Hmm kliar mig i skallen min chloe väska tror jag ;)

Bästa fynd i år  ? Har fyndat så himla mycket fina kläder på second hand röda korset massa härliga RETRo kläder och en hel del Polarn  och pyret kläder till alla barnen ;).

Ett köp som fortfarande hänger i garderoben med prislappen kvar ? : Ehhhh en del... :S shame on me.

Hur många skor har du köpt hittils 2008 ? Tillräckligt för att   en arme ska kunna använda alla skor ;).

Om jag gav dig 1000 kr vad skulle du köpa för dom då ? : Presenter till Madicken som fyller 5 år den 27 oktober.

Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka ? Tillräckligt för att hålla mig varm med en canada goose.

Brukar du dölja dina shoppingpåsar när du kommer hem för att slippa klagamål ? Never ever.

spara eller slösa ?   En slösande spara ;)

Dina fem senaste köp :  Internet stuffs ;)
Bla En Thomas sabo ring Polarn pch pyrets ekologiska under kläder till Madicken  .



Yeees there you have it .!!!!

pssssst vill du shoppa gratis  bli medlem här
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=29302
plus att du har chansen att vinna presentkort på hm eller Gina tricot.


JALLA JALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback