- stoppa spridningen utav dom döda Arboga barnen !!!!!


För att ge  föräldrarna ett stöd för att få stop på spridningen av bilderna på deras  mördade barn så skapas den här protestlistan och när DU är den tusende på listan så skicka listan  till
[email protected]


Sajt vägrar  ta bort obduktionsbilder

Obduktionsbilderna  på de mördade Arbogabarnen ligger ute på en sajt på nätet.
Nu kräver  deras pappa att bilderna ska bort..
Men sajten vägrar.  

Polisens  förundersökning om Arbogamorden finns på fildelningssajten The Pirate Bay.  Därmed kan alla se bilderna på de två mördade barnen.
Deras pappa,  Nicklas Jangestig, vill att tidningarna skriver om Pirate Bays agerande,  trots den uppmärksamhet sajten får för sin publicering av  bilderna.

'Det  var ett djävlatjat'

- Så  här borde det inte vara och det måste uppmärksammas, säger han.
Hans  sambo och barnens 'bonusmamma'Amy Haglund har skrivit till sajten  och protesterat.
Hon fick via mejl svaret 'Det var ett djävlatjat. Nej, nej och åter nej.'
-Vi har inget emot fildelning. Men i det här fallet handlar det om bilder  på mina sönderslagna barn. Själva förundersökningen kan vara kvar, men vi  vill att de tar bort eller svartlägger, bilderna, säger Nicklas  Jangestig.
-Visst ska man värna om tryckfriheten men man måste kunna visa hänsyn i en  sådan här sak, säger han.

Slår  ifrån sig kritiken

Sajten  slår ifrån sig kritiken.
-Jag tycker inte att det är vår uppgift att bedöma om någonting är etiskt  eller oetiskt eller vad andra människor vill lägga upp på nätet, säger  sajtens pressansvarige Peter Sunde till TV4  Nyheterna.


  
Gör så här: Tryck  på vidarebefordra, lägg sedan till ditt namn och skicka till så många som  du kan.
Brukar inte vara pigg på att vidarebifoga men när det kommer  till att kunna hjälpa till så gör jag det.







 / Vilken sjuk människa  vill se lemlästade döda barn ?
sorgligt att ett sånt beteende finns hos människor.

 Lider med pappan.


Kärlek Mamma Jessica


Kommentarer
Postat av: mini

jag får så ont i mitt mammahjärta...jag och hela min och villiams familj har skrivit på och hoppas av hela våra hjärtan att personerna på sajten vaknar och visar medmänsklighet. mini


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback