- TÄVLINGS PÅMMINELSE In the pocket baby !!!! Avslutas i morgon !!!!




- Nu har du chansen att vinna denna grymma uppfinning nämligen In the pocket baby barnsits.

 Jag lottar ut 2 stycken  in the pocket baby barnsitsar i färgerna :



Du kan altså välja mellan svart eller rosa. :0) Beskrivning medföljer hur man använder sin egna pocket in the baby.

Säg den småbarnsförälder som inte är trött på att släpa! Med en IN THE POCKET BABY® BARNSITS i fickan, får du mindre att kånka runt på när ni ska iväg på semester eller bort på middag. Snabbt och enkelt trollar du fram en bekväm och säker sittplats till ditt barn genom att fästa sitsen på en vanlig café- eller matstol. Kan användas från det att barnet sitter utan stöd vid cirka 6 månaders ålder och upp till 2 år. Barnsitsen förvaras i en integrerad ficka.


 Hur kan du vinna då ?


 1 : Skriv ditt bästa mys minne tillsammans med ditt barn eller nån annans barn.

2: Länka tävlingen !

3 : Kommentera här att du även länkat. Och glömm ej meddela viken färg du vill ha  :0)


 In the pocket baby kostar 349:- ute i butik / webb butik.
Men nu ger jag dig chansen att vinna denna unika och snygga barn sits..


Tävlingen kommer att avslutas : Lördagen den 18 oktober.

I juryn sitter jag och Bambi och beslut kan icke överklagas.





Tävlingen är i samarbete mellan mig och
http://www.inthepocketbaby.se/  besök gärna sidan  för mer info om produkten !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback