- Bambi på filt , dagens lilla shopping




- Dansar happy dansen ;)
I found it  Bambi filten jag letat efter med ljus och lykta i dag hittade jag den ( glömde dock bort att köpa en kruka att ha till köket med en massa gröna prickar att ha diskborstarna i ) men heeey vad gör det när man har denna mys Bambi filt ;).

 Kenny fick en t.shirt en gammal heman figur ett leksaks set och en gremling ;) allt second hand / Röda k ;).

 2 pack legging till Madicken hur snygga som helst i brunt me lajk a lot ( Fanns även i rosa )
Ev köper jag dom nästa gång jag är i stan ;). Vantar till bambi i brunt fleece .

 En trä borste modell mindre att ha i väskan ;) 




Byxer och Body til bambi,
Vita strumpbraller med ankstjärt och en scarves med söta filurer uggler kappahl.

2 mjukisdjur.  Bambis.



 Bar bambi i selen över en timme då pappa gjorde massa ärenden
Gick hur bra som helst hon trivs  verkligen nära mig ;).


Kärlek Respekt.

Pssst det  piss regna ute så jag hade  overalls luvan uppe och vindskyddet på bärselen.
Så himla mysigt att vandra omkring med Bambi så nära ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh låter som jag behöver ett bärsele mitt e ju för litet,mysig dag då trots regn o rusk,synd vi inte träffades men ja va så trött på regnet:-(

Postat av: fia

bambi filten va ju verkligen ursöt .

2008-09-03 @ 18:25:46
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Bärselen jag har är toppen skön

Bambi älskar att sitta i den ;).

Jo jag förstår vi hinner att ses en annan dag ;).,



Fia : Jo men visst var den det ;)



ha det finast

2008-09-03 @ 22:31:33
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback