- Bare minerals




- Förra året unnade jag mig ett starter kit från just id bare minerals med mycket ba resultat.
Dvs  att jag har varit grymt nöjd.
Nu är jag sugen på  att  förnya lite i sminkväg hemma i sminkväskan funderar nu på detta kit.
Har 2 av sakerna och ena borsten dock men  kan vara bra att ha fler ;).

Priset är 995:-
ska ringa kicks i stan nu och kolla om dom finns inne, blir en risk att jag shoppar detta i morgon då ;)



 Har du testat bare minerals smink innan ?
Självklart fanns det ej inne så jag får snällt vänta tills måndag om jag ska köpa det på hudvårdscentret :0)

Kommentarer
Postat av: Minna

det var ju skitbra pris.. bara ett puder och en den tjockare borsten går ju på 750 kr! /minna

Postat av: la mami

Är det enda smink jag använder är så nöjd ocg det varar i evigheter även om man sminkar sig varje dag,som jag. Men ett tips är att beställa på strawberry halva priset på det mesta även parfymer och bra krämer. Id foundation kostar 150 kr min favvo sida. Jag kan ha bra saker även om jag är fattig ha ha.

2008-09-27 @ 18:57:58
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: Sessan



Jag är också sugen på det där, har dessutom en rabattcheck som skulle göra det 150 kr billigare (om jag köper ngt mer så jag handlar för 1000 kr ;-))



Strawberrynet har tyvärr lite magert utbud på I.D och jag tror inte ens det blir billigare tat beställa på typ Tradera(plus att det är meckigare)



Nej, tycker du och jag ska unna oss detta ;-)

2008-09-27 @ 19:40:23
Postat av: AGNES

härligt med bra smink till ett bra pris!

2008-09-27 @ 20:36:29
URL: http://enbloggare.blogg.se/
Postat av: Petra

Kul m smink spännande m skaljackorna oxå måste kika på dem fin bambi e då:-)kram kram

2008-09-27 @ 21:42:46
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Minna : Ja precis ett riktigt pang pris man bara måste slå på ;).



La mami : ja visst har dom underbara produkter :0)

Tss du är ingen fattig lapp du har ju det vackraste och dyrbaraste som finns dina barn :0)



sessan : I bland måste man få unna sig fina saker som man behöver :0)-



Agnes :=)



Petra : Ja verkligen älskar smink och sånt.

Viist var skaljackerna fina fanns en i en fin röd färg oxå ;)

Kram

2008-09-28 @ 22:41:55
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Erika

jag använder bara ID:s produkter då eftersom dom är naturliga och är bäst helt enkelt =)

2008-09-29 @ 13:48:15
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback