- Det är kallt där ute nu det finns inga filtar som kan värma




-  Jag tycker att det är hemskt att alla inte har ett hem ett hus en säng ett täcke ett hem fyllt av kärlek mat rent vatten.
Alla har inte dom förutsättningarna :(
Tyvärr finns dom hemlösa människorna barna lite här och där.
Vädret blir kallare
nätterna fuktigare.


Köpte iallafall den här fina pocketboken nu ikväll som heter just HEMLÖS
En del texter är publicerade i situation stockholm.

En sits där  ingen frivilig vill hamna , men som tyvärr många gör.



Massa kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej jag vill göra en snygg blogg men vet inte hur jag ska göra... varit inne på designadinblogg.se men inget av de ja gjort funkar :-( snäälla hjälp mej!!

2009-03-19 @ 11:56:58
Postat av: Lollo

jag glömde skriva vem ja va :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback