- Ett stycke blött paket




- Hämta ut paketet i går i regnet ;)
  räjsa med mopeden och drog en rally kalle dit :0)

Nu är det hemma och allt  det fina innehållet kommer att visas senare då jag kommer hem.


Tills dess kan ni spana in deras  fina sortiment på www.kretsa.se

Ekologiskt och miljövänligt för dig och din baby / barn.



Kääärlek.


Dags att snabb duscha innan honey blir galen ;)
Måste amma innan  honey har Bambi i dag då jag fixxar mina naglar ;)
Gäller att planera som små barns föräldrar ;)


Kommentarer
Postat av: mini

kunde inte sagt det bättre själv PLANERING är a och o som småbarnsförälder. jag är dessutom all alone med min lille prins så hela mitt liv är en enda stor planering :) mini

Postat av: Linda

HAHHAHAHAHAHA jaaa va fan att han ska dra hit massa skit hela tiden, han har köpt den på auktion=)

2008-09-19 @ 16:36:14
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini . ja det kan jag förstå har ju tre kids 2 hundar 2 kattar en kanin ett marsvin ;)

kram.



Linda : :=)

2008-09-20 @ 13:06:57
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback