- För jag har en vän

Småkompisar


- En liten mysig vän som ligger i sovrummet tillsammans med en annan vän.
Ena köpte jag  sen tappade jag bort den vann en  sen hittade jag min gamla.
Så nu har jag två vänner som ligger i en turkos  indiska lykta bara ligger där och väntar att jag ska klämma och känna på  dom ;).


Lte som ett radband ;)
behagliga att klämmaoch känna på och fundilera.

Vill du ha en egen  kompis ?

Beställ enkelt här :


http://www.designtorget.se/  kostar 55 kr.

Så här skriver designtorget :

Handgjorda kompisar för hand och hjärta! Kommer i ett litet kartonghus och är populär att ge bort som minipresent. Fungerar även utmärkt som jongleringsboll. Småkompisens mammor heter Malin Palm och Åsa Ohlsson. Gjorda av bomullsvelour (95% bomull, 5% lycra), innehåller linfrö och mäter 6 cm. Kan ej tvättas i maskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback