- För vi har bara varandra för vi har bara varandra





-   Ihhhh jag dör.
syrran ringer helt lyriskt.
 Hör  först inte vad människan säger.
men till slut  tyder jag hennes ord till -

Syrran fatta vet du vem jag såg i dag Thomas Di leva fatta Di leva  han bara stog där jag vände mig om och han bara log.
Snabb som jag var  frågade jag om hon tog hans autograf.
Nä det vågade jag inte ..
Men åhhhhh jag ville ju ha hans autograf ;)
Får  väl maila människan då :0)


Lite ballt att jag förr i tiden alltid gick och sjöng på just Dileva  sånger.
Han är en mycket speciell människa ;)



Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag kan ta hans autograf åt dig, samarbetar med honom :)

2008-09-25 @ 07:29:27
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : ja men kan du maila mig ?

mail adressen är
[email protected]







Mvh Jessica :0)))))

2008-09-25 @ 08:40:03
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback