- Girls at night




- God afternoon ladies and gentlemens  ;)

 I kväll är det tjej kväll på stan så jag och  Bambi  ska in.
Åker in med Mallan pch Milla :0)
sen ska vi träffa Petra och Engla om vi hittar  dom
och fina faster Lena :0) som ska på en  liten present av Bambi ;)


 Hann med en runda på stan med Madicken och Bambi.
Bambi var ett ljus på stan satt nöjt i vagnen och spanade in alla ;)
Mitt duktiga hjärta.

Kenny har precis haft en kompis här och dom har ätit pannkaka :0).

Madicken  är redan upphämtad av hennes pappa
Dom skulle till farmor och äta pannkaker hihihihhi ;).


 Mysogt  gå på stan  på kvällen fika  bland sina vänner :0)
ska spana lite saker jag med :0)



Kärlek

Kommentarer
Postat av: la mami

Va duktig Bambi är, när Axel var lika gammal och man var i stan så antingen försökte han klättra ur vagnen eller så gallskrek han och hans mamma var totalt genom svettig. Tur han är äldre nu och lite lugnare i sitt humör. Hoppas du får en trevlig kväll. Själv ska jag fortsätta vårda mina sjuka barn.

kram på er alla.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

La mami : hahhaha nä men ussh :(

ja då är det ju inte kul gå på stan :(



Ha det finast och hoppas att barnen blir friska !!!

kram

2008-09-26 @ 11:16:53
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback