- Hola bonita chikita




-  Testar nyinköpta mössan direkt då jag kommit hem från stan , sitter chill ;).

  Gick själv på stan 1timme och 40 min innan bussen snällt tog mamman hem ;)
Tillbaka till en myssugen Bambi som ville ammas ;).


Tog en take away chai latte från Barista i stan ;)  Jag är beroende :0).

 Köpte marinblåa strumpbraller till Bambi. Lindex

 Nya mössan från stadium.

 Bra att ha saker apoteket.

 Frukost kopp vs chai latte kopp till mig själv.

  Handtovad ull väska  till Bambi  att ha sina leksaker i som hon har på lekfilten. Röda K

 Mys täcke till Bambi i snyggt RETRO mönster second hand.

 Tränings väska Team sportia kenny och en liten flanell påse att ha diverse saker i ;)

 Kläning och en tunika med puffärm och knytband ;) passar den ej får mamma den ;) Röda k



  Thats all for now folks enjoy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback