- i can see you trougt the world

a


- Nu är det bara  ca 24 timmar kvar till Madicken kommer hem
24 timmars nedräkning...
Det går ju fort jue.

  Har precis haft främmande av en kompis och hennes lilla dotter
Vi har  fikat och Barnen har busat av sig.




 I dag  går även mina tankar till  Anki och hennes 9 åriga son som ska begå en stor hjärtoperation i morgon ;(
Alla mina tankar går till er.


Peace love and understanding !!!!!


 Men fattar du trögt Jonas ex ?
 Dina ip adresser är blockade ingen kan se vad du skriver förutom jag !!!!
Ha ha ha ha.
 Har du glömt att det finns telefon  ?
Att Jonas kan sms / ringa mig ...
Jesus !!!!

Kommentarer
Postat av: la mami

Du verkar ha fått ett fans som diggar dig och ditt liv.Känn dig stolt haha.

Kram på er

2008-09-23 @ 14:26:18
Postat av: Petra

Hello jessi:-)har du fått ett till fan??hihi visst var det Jonas som du var tillsammans med för typ 5 år sedan visst har han nyss fått barn?om det e han så känner jag hans kusin i sthlm hihi

Postat av: Linda

var gärna med i min tävling om parfym i min blogg=)

2008-09-23 @ 15:04:20
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

La mami : Hhahahhahhaaaaa ha ha snarare besatta männiksor ;)

Just deal with it.

Kram Baby,



Petra : Nja Babyn är väl ett hahahhah ja precis fem års sen nu läser hans brud bloggen hahhahahah ;)

varje dag 100 ggr om ;)

snacka om att ha ett tråkigt liv.

kram



Linda :0)

2008-09-23 @ 15:59:00
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj då jobbigt värre!!e de i hop nu???kan ju inte va möjligt hihi

2008-09-23 @ 16:14:14
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Nope :0) Hii hii skriver ju msn ;)



Kram baby

2008-09-23 @ 17:51:48
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malin

Men Jessica alla vet ju att Jonas fortfarande vill ha dig !!!!

Fattar du väl själv ?

Ser ju hans blickar på dig ?

2008-09-23 @ 21:14:45
Postat av: pierre

Du är för snygg för att hennes ögon ska acceptera synen av er två tillsammans. Du är vacker.

2008-09-23 @ 23:10:02
Postat av: Anonym

oh my god . . Ha ha ha.inte lätt vara avundsjuk i denna värld oj oj oj oj.

2008-09-24 @ 08:42:12
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : Tssssss hahahahhahahha ;) sicko



Pierre ; Är det den jag tror som skriver =?

Du hade en blogg ??????

eller ?





anonym ; Ojne vojne fyller jag på med.

2008-09-24 @ 11:57:25
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback