- I torsdags var vi på 8års kalas och jag shoppa en snabbis ensam på stan



- Eftersom jag var vaken HELA natten till torsdag och hade Bambi ensam hela dagen beslöt jag mig för att åka til stan och shoppa ensam skulle leta en snygg funktionell jacka till Madicken dock utan resultat och dagis vitaminer  till Madicken men dom var oxå slut grrrrr.

Stack pp Kicks köpte en ny ansiktskräm.
Bodyscrub med mörk choklad grymm srcub kostar 170 värd varenda kr.

Ekologisk tropisk bodylotion i  snygg flaska.
En till ansiktsrengöring ( har den rosa sen innan )


 På  Lindex köpte jag den lpnga svarta koftan jag bloggat om tidigare.
Och en tröja till Madicken en grå med ett monster på ev  blir det en födelsedags present.
Dom andra leggingsarna med r0sa svampa och uggler till Madicken.

 Inget stan utan att besöka second hand.  En kruka som jag glömde köpa tidigare til köket fanns kvar :0) Har diskborstar i den ;). Manchesterväska till Madicken att ha böcker snuttis i mm vid sängen.
M J bok och Nike skor till Bambi.

 Hm prylar såsom tops päron två fot prylar  ansiktsmasker och en till liten Hello kitty  äska att ha kameran i  ( beställde även nytt batteri till kameran i går ).

 Braller till Madicken , Mössa Barnavdelningen hm till mig och tre pack  sjyssta miss troser for me barnavdelningen är ju bra ;).

 skulle ju på leklust köpa  present till simon som fyllde åtta (skulle  ju på kalas  på kvällen )
och eftersomkenny varit så duktig  nu när skolan börjat fick han nya pokemon figurer.
Madicken fick ett hello kitty ägg ;).

  En av mina favvobutiker fick besök nämligen indiska.

I påsen fanns det 2 nya ljungfärgade latte glas, ett till eco ljus nya knäsockar. och en liten klänning.


Besökte apoteket inhandla alvedon supp till sjuklingen hemma.


När vi kom hem ammade jag bytta blöja gav en alvedon och vi begav oss för att handla.
sen på kalas och var inte hemma förens vid 21.30
riktigt trevlig kväll.





Älsklingen  fixxade kvälls fika och vi softa och kikade Jiddra inte med zohan igen ;)



Käääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback