- Idag nio månader äldre en människa som vuxit upp





- Godmorgon alla hallon hjärtan ;)
sovit gott ?

Prinsessan med pappa sover fortfarande ;)
Har hunnit lämna dom stora dagis / skola och vart  ute  med hundarna och plockat in äpplen från äppelträdet ;).

Barnen åt uppskurna äpplen fruktyoghurt och en muffins som jag bakade i går med hallon blåbär vit choklad :0), samt deras vitaminer.


Idag är det Bambis 9 månaders dag det ska vi fira med lång promenad med pappa
hämta ut ett hemligt paket och bara njuta av att vara mamma och pappa till den finaste ungen :0).


Ikväll är det föräldramöte för min del klockan 18.00.
Ni som är föräldrar brukar ni gå på föräldra möten ?

Tycker det är intresant att se ur andra föräldras perspektiv på saker och ting, dock brukar man ju alltid få dom där blickarna när man väl ska tala ;).
Dom flesta är ju en massa år äldre så ;).


Idag ska vi njuta av en lyxig frulle med chai latte blåbärshallon vitchoklad muffins uppskuren apelsin och knäckebröd med ost skinka och uppskurna grönsaker på , glömm aldrig att frukosten är det viktigaste målet på dagen !!!!!!!.


Kääärlek

Kommentarer
Postat av: ME&MY

Åh vad jag känner igen mig, vet precis vad du menar med blickarna för att man är lite yngre..

Var på föräldramöte i tisdags, det är självklart viktigt att delta och visa intresse för barnens skolgång.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Me&MY : Åhhh det finns fler som jag då :0)

heyyy jag har saknat dig / jag har tappat bort din blogg men nu jäklarska läsas kram baby

2008-09-12 @ 10:34:21
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback